ul. 11 Listopada 29, 43-300, Bielsko-Biała, godz. 10.00-16.00
  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do krajów Unii Europejskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.
  2. Towar wysyłamy w kraju i zagranicę. Paczki zagraniczne wysyłane są Pocztą Polską oraz Kurierem (nie wysyłamy za pobraniem), a ceny ustalane są według cennika konkretnego kraju, wagi i wielkości paczki
  3. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:

1)za pośrednictwem firmy kurierskiej (przesyłka krajowa i zagraniczna  – brak możliwości wysyłki za pobraniem);

2)dostarczone do Paczkomatu (przesyłka krajowa) –  konieczność podania adresu i numeru Paczkomatu Klienta, numeru telefonu oraz adresu e-mail Klienta. Bez tych danych, towar nie będzie wysyłany do Klienta);

3)za pośrednictwem Poczty Polskiej (tylko przesyłka zagraniczna);

4)odbiór własny w Sklepie Stacjonarnym.

  1. Sprzedawca na stronie i w wiadomości prywatnej na Facebooku informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru. Po podsumowaniu zamówienia przez Sprzedawca poprzez wiadomość prywatną i potwierdzeniu przez Klienta zgodności zamówienia, Sprzedawca czeka na przelew 24 h. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
  2. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VI ppkt. 2. 
  3. Paczki wysyłane Pocztą Polską realizowane są zdecydowanie dłużej niż Paczki wysyłane Kurierem. Ceny ustalane są na podstawie wagi paczki. Poczta Polska oferuje korzystniejsze ceny wysyłki towarów zagranicę niż firmy kurierskie, ale to Klient wybiera dostawę swojej przesyłki. Wszelkie zażalenia względem czasu dostarczenia przesyłki, należy kierować do konkretnego dostawcy. Sprzedawca nie ma wpływu na czas realizacji przesyłki, od momentu nadania i wysłania paczki.
  4. Po zaksięgowaniu płatności, towar wysyłany jest przez Sklep do Klienta od 1-3 dni roboczych. Sklep czeka na przelew 24 h od otrzymania informacji o zamówieniu. Po tym czasie, jeżeli przelew nie został zrealizowany,  towar wraca na stan do Sklepu Stacjonarnego.
  5. Aby zrealizować zamówienie, Właściciel Sklepu musi otrzymać od Klienta niezbędne dane do zamówienia, jak: Imię i Nazwisko, Adres ( ulica, nr domu, kod pocztowy miejscowości) oraz numer telefonu i opcjonalnie adres e-mail w przypadku Paczkomatów. 
  6. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  7. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  1. Klient może wybrać następujące metody płatności:

1)przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);

2)gotówką przy odbiorze osobistym, po wcześniejszym umówieniu się ze Sprzedawcą – płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);

3)płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).

  1. Sprzedawca informuje Klienta o terminie, w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. Termin ten to 24 h od złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności przez Klienta w tym terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  2. Klient realizując zamówienie przelewem bankowym winien w tytule zamówienia umieścić: Imię i Nazwisko lub swój Nick, którym posługuje się w serwisie www.facebook.com